Povečanje mišičnega  volumna v nekaj korakih

Povečanje, izoblikovanje in vzdrževanje mišične mase ter pridobivanje kondicije, so posledica različnih dejavnikov. Samo povečanje mišične mase še ne pomeni pridobivanje boljše kondicije. Slednje boste dosegli z natančnim režimom uravnotežene prehrane, vsakodnevne vadbe in vnosa prehranskih dopolnil. Hujšanje in izoblikovanje telesa morata potekati počasi in postopoma, saj boste samo tako dobili optimalne rezultate. Prehitra izguba teže ima negativne vplive na vaše telo. Postavo si raje izboljšajte na naraven način s pomočjo vadbe in vnosa prehranskih dopolnil v vsakodnevno prehrano.

Pet korakov do popolnega telesa

Velika mišična masa je postala pomemben dejavnik tako za moške, kot tudi ženske. Lepotni ideali so se skozi obdobja sicer spremenili, vendar vsi želimo ostati zdravi in fit. Začnite z vsakodnevno vadbo, pri kateri postopoma povečujte obremenitev. Mišice namreč ne smete preveč preobremeniti, saj lahko naredite veliko škode. Nadaljujte s pravilno izbiro količine bremena in ponavljanjem različnih serij vaj. V prehrano začnite postopoma dodajati prehranska dopolnila, kot so kreatin, različni topilci maščobe ter uravnotežene kombinacije beljakovin, proteinov in ogljikovih hidratov. Na koncu ne pozabite na dovolj počitka med posameznimi vadbami, da preprečite poškodbe ali nazadovanje pri treningu.

Ne pozabite na hranila

Med treniranjem ne smete pozabiti na hrano za mišice in sicer na aminokisline, kreatin in proteine. Aminokisline povečujejo odpornost organov in drugih delov telesa. Pripravljajo jih na spremembe prehrane in povečanje telesne aktivnosti,. Aminokisline vplivajo na oblikovanje, vzdrževanje in povečevanje mišičnega tkiva. Slednje brez aminokislin nazaduje. Kreatin in proteini so hrana za vzdrževanje in rast tkiva. Telesu tudi pomagajo pri skladiščenju energije in izboljšanju kondicije.

Spremenite slabe navade

Slabe navade in nezdravo prehrano morate odpraviti še pred začetkom vadbe. Občasno grešenje ni problematično, vendar nikoli ne pretiravajte z vnosom slabih kalorij. Izdelajte si jedilnik, v katerega dodajte tudi različna prehranska dopolnila za optimalne rezultate. Vsakodnevna vadba je priporočljiva, vendar vaše telo obenem potrebuje dovolj časa za regeneracijo. Bolje je, da ne trenirate iste vrste mišic več dni zapored, saj jim morate nakloniti malo počitka. Šele tako se bodo postopoma oblikovale in povečale.

Iz te kategorije:

Comments are disabled